we zoeken nog 1 bewoner voor onze te starten zorgboerderij

  • Gea Lenting

    Mijn man en ik zijn in een vergevorderd stadium met het starten van een zorgboerderij in Drenthe.

    Op de zorgboerderij is het mogelijk om te wonen, logeren of deel te nemen aan dagbesteding.

    Op dit moment hebben wij nog 1 woonplek en 1 logeerplek vrij.

    Voor verdere informatie verwijs ik u graag naar de website: http://members.home.nl/rudi.g/home.html

    Ook is het mogelijk om thuis ondersteunende of activerende begeleiding in te huren.

    Met vriendelijke groet,

    Gea Lenting

  • Marlies Harms

    Hallo,

    mijn vraag was waar u zorgboerderij is.

    Mijn naam is Marlies Harms en ben 19 jaar. En woon in Klazienaveen.

    Mijn vraag aan jullie was of je jullie nog iemand nodig zijn voor jullie zorgboerderij.

    Ik ben momenteel nog bezig met de opleiding SPW niveau 4 en behaal dit jaar mijn diploma in juni.

    Dus ik heb wel de gischikte eigenschappen om met de doelgroep te werken ook heb ik ervaring met de doelgroep.

    Verder las ik op jullie site dat jullie veel met paarden doen, ik heb zelf 6 jaar lang op paardrijden gezeten..

    ik hoop snel wat van u te horen

    mvg, marlies harms

  • kluse

    Beste Gea,

    Mag ik je uitnodigen om je aan te melden op www.zoekjezorg.nl

    Geheel gratis, met een grote kans, een geschikte bewoner te vinden.

    vriendelijke groet Rinus le Kluse

    Zoekjezorg.nl

  • L.Flaten

    Goedemiddag

    Graag wil ik meer informatie over de zorgboerderij die u gaat opstarten, het betreft mijn zoon, ( hij is 29 jaar oud ) hij is aan de drugs gegaan en een veelplegertje geworden, sinds july 2009 heeft hij een eigen woning, nu na 10 maanden is hij weer opgepakt voor kleine vergrijpen (een opstapeling ) hijzelf wil graag geholpen worden, maar zodra je weer buiten ben word je weer aan je lot overgelaten, iets wat voor hem niet goed is, hij heeft iemand nodig die hem op het juiste pad helpt, ik zelf kan dit niet alleen. mijn grootste angst is nu dat hij straks geen woning meer heeft als hij langer dan 3 maanden moet vastzitten, z,n huur word dan niet meer doorbetaald door de uitkerings instantie,wat echt zonde is van z,n huisje. dat betekend dat hij weer buiten moet lopen en alles van voor af aan begint, o.a. diefstalletjes voor zijn gebruik. sinds 20 april is hij weer vastgezet en moet hij 8 april weer naar de rechter voor de uitpraak.

    Hij wil verhuizen om een nieuwe start te maken.

    Ik hoop dat ik bij u aan het juiste adres ben, of dat u meer informatie kunt geven wat betreft dit probleem.

    B.V.D. He flaten.

    telf.nr. 0620089804